حالت تاریک
امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

توجه ویژه به جنبه تبلیغی دین اسلام

توجه ویژه به جنبه تبلیغی دین اسلام

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گفت: باید به جنبه تبلیغی دین اسلام توجه ویژه داشته باشیم و با استفاده از مزیت جنبه تبلیغی دین، مردم را به مبانی اسلامی آشناتر کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت الاسلام سید روح‌الله زمانی موسوی عصر امروز چهارشنبه باحضور در مؤسسه قرآن و عترت نورالمبین اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: کار برای رضای خداوند اجر دارد و ما علاوه بر خلوص نیت در عمل برای رضای خدا، باید به جنبه تبلیغی دین اسلام توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: با استفاده از مزیت جنبه تبلیغی دین، مردم را به مبانی اسلامی آشناتر کنیم چرا که در سایه دین است که احترام و ارزش‌های والای الهی بر انسان ساری و جاری می‌شود.

مهدی بساطی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب، بیان داشت: مؤسسه قرآنی نورالمبین به مدیریت خانم زینب کسعلی‌زاد سال هاست در راستای پیشبرد اهداف و ارزش‌های قرآنی فعالیت دارند و حافظان و قرآن یاورانی را پرورش داده‌اند که متضمن آینده‌ای روشن والهی است.

وی افزود: در زمینه آموزش شهر من، شهر نماز و مربیان خلاق قرآنی نیز مؤسسه نورالمبین پیشگام شده و با ما همکاری خوبی داشته اند.

در ادامه مرتضی احمدی؛ معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام‌آبادغرب عنوان کرد: که امام علی (ع) می‌فرمایند «فرزندان خود را با سه خصلت تربیت کنید اول دوست داشتن پیامبرتان، دوم دوست داشتن خاندان پیامبر و سوم خواندن قرآن است»، بر همین مبنا کار شما بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد، چرا که با همت والای خود توانسته‌اید کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالانی را به نور قرآن آشنا کنید.

زینب کسعلی زاد؛ مدیر مؤسسه قرآن وعترت نورالمبین، ضمن تقدیر از حضور امام جمعه و برنامه‌ریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور مسئولان در مؤسسه، این دیدار را باعث دلگرمی دانست و خواستار توجه جدی به فرهنگ قرآنی در شهرستان شد.

در پایان جمعی از قرآن آموزان توسط امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

انتهای خبر/

 

 

توجه ویژه به جنبه تبلیغی دین اسلام

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از