حالت تاریک
امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب:

مادران باید تربیت کننده نسل ظهور باشند

مادران باید تربیت کننده نسل ظهور باشند

امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب گفت: نسل جدید کودکان و نوجوانان، ایران عزیز را به جایگاه اصلی خود می‌رساند، لذا مادران باید تربیت کننده نسل ظهور باشند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی ساداتی صبح امروز پنج شنبه در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام زن در شهرستان سرپل‌ذهاب، ضمن محکومیت جنایت رخ داده در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از زائران مزار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: مهم‌ترین رسالت زنان منتظران موعود، توجه به تقویت بنیان‌های دین‌داری در فرزندان خود است؛ چرا که نسل بدون دین، با اعتقادات سست و بی‌اساس هرگز نمی‌تواند در آینده پرچم دار حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) باشد.

امام جمعه سرپل‌ذهاب به روایتی از امام صادق (ع) اشاره کرد که می‌فرمایند «هرگاه در قلب خود محبت اهل بیت (ع) را احساس کردید، دست مادرت را بوسه زنید»، گفت: نسل جدید کودکان و نوجوانان، ایران عزیز را به جایگاه اصلی خود می‌رساند، لذا مادران باید تربیت کننده نسل ظهور باشند.



مراقبت از مرز و جلوگیری از ورود معاندین مهمترین رسالت ما است
محمدی؛ فرمانده تیپ ۷۱ ارتش مستقر در پادگان ابوذر در ادامه ضمن عرض تسلیت حادثه پیش آمده در جوار مزار گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هم وطنان، اظهار داشت: دشمن درصدد است فکر ما را مختل کند و تلاش می‌کند به مملکت ما ضربه بزند، مراقبت از مرز و جلوگیری از ورود معاندین از مهمترین رسالت ما است.

وی افزود: دشمن هزینه می‌کند که از نظر فرهنگی و اعتقادی ضربه بزند و خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار دهد، اما با تلاش و آگاهی و شهامت و بصیرت نیروهای مسلح، دشمن در خیال خام خود خواهد ماند.

فرمانده تیپ ۷۱ ارتش مستقر در پادگان ابوذر بیان داشت: در انتخابات با مشارکت حداکثری و رقابت سالم و با شعار همدلی و وحدت شرکت کنیم و یکبار دیگر مشت محکمی به دهان معاندین و دشمنان بزنیم.


انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از