حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
حفظ وحدت مهم‌ترین هدف کنگره شهدای کرمانشاه
دبیر فضای مجازی کنگره شهدای صحنه مطرح کرد:

حفظ وحدت مهم‌ترین هدف کنگره شهدای کرمانشاه

دبیر فضای مجازی کنگره شهدای شهرستان صحنه گفت: مهم‌ترین ویژگی کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، تقویت و ایجاد وحدت میان اقشار مختلف مردم، مسئولان در مناصب مختلف است.

صادق مرادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مهم‌ترین هدف برگزاری کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و جهاد و حفظ وحدت و انسجام و نزدیک کردن دل‌ها است.

دبیر فضای مجازی کنگره شهدای شهرستان صحنه‌، عنوان کرد: از آنجایی که عنوان کنگره شهدا استانی است، باید فراتر از سطح شهرستان برگزار شود و به همین منظور از ظرفیت همه سازمان‌ها، نخبگان‌، اقشار‌، مختلف، خانواده معظم شهدا، نویسندگان، هنرمندان، شاعران، خبرنگاران و... استفاده شود و نماینده ویژه در ستاد کنگره داشته باشند.

مرادی‌خواه اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، تقویت و ایجاد وحدت میان اقشار مختلف مردم، مسئولان در مناصب مختلف است لذا این عامل باعث شده که هیچ شخصی خود را بیگانه با کنگره ملی شهدا ندانسته و در برپایی آن سهیم باشد.

دبیر فضای مجازی کنگره شهدای شهرستان صحنه گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا حداقل کاری است که برای ادعای دین به شهداست و احیای نام آن‌ها می‌توانیم انجام دهیم، به همین خاطر در شرایط فعلی، جامعه ما نیازمند احیای فرهنگ ارزشمند شهادت است و در این راستا باید به ارزش‌ها پایبند بود.

مرادی‌خواه هدف اصلی از برگزاری کنگره شهدا را معرفی به نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: این وظیفه ماست که جوانان را با بهترین الگوهای عصر حاضر که شهدا هستند ارتباط دهیم و به آن‌ها بیاموزیم که راه خود را در زندگی با این شاخصه‌ها مشخص کنند.

وی در رابطه با نقش رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی شهرستان برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و میان مردم و جوانان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و رسانه‌ها استفاده کرد، چرا که امروزه علم نسبت به گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته، از این‌رو بهره‌‌گیری از فضای مجازی برای معرفی شهدا و رزمندگان و ایثارگری آن‌ها برای حفظ ارزش‌ها یک ضرورت محسوب می‌شود.

دبیر فضای مجازی کنگره شهدای شهرستان صحنه تشریح نمود: اقدامات کمیته فضای مجازی این شهرستان در راستای کنگره شهدای استان کرمانشاه اعم از گفتگوی خبری با دبیران کنگره و مسئولان شهرستان، پوشش خبری مراسماتی که در راستای کنگره شهدا برگزار شده ، تولید محتوای پوستر، استوری‌موشن و کلیپ حدود ۳۰۰ شهید شهرستان صحنه و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی، پایگاه خبری و رسانه‌محله‌ها بوده است

صادق مرادی‌خواه در پایان ضمن قدردانی از همکاری رسانه‌ها در خصوص اطلاع‌رسانی این رویداد گفت: خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان فضای مجازی افسران جنگ نرم هستند و باید با هجمه‌های دشمن مقابله کنند.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از