حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
درصدد جریان‌سازی معنوی در حوزه فرهنگ پایداری هستیم
مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم:

درصدد جریان‌سازی معنوی در حوزه فرهنگ پایداری هستیم

مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ابراز امیدواری کرد: جریان‌سازی معنوی در حوزه فرهنگ پایداری با همراهی سازمان‌های دیگر همچون کانون پرورش فکری، دانشگاه فرهنگیان و… صورت گیرد.

صلاح‌الدین قره‌تپه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از فعالیت‌های ویژه دانش‌آموزان در راستای کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه خبر داد. 

وی از همراهی با اداره کل آموزش و پرورش استان برای اجرای برنامه‌های تبیینی و فرهنگی متنوع سخن گفت و ابراز امیدواری کرد جریان‌سازی معنوی در حوزه فرهنگ پایداری با همراهی سازمان‌های دیگر همچون کانون پرورش فکری، دانشگاه فرهنگیان و… صورت گیرد. 

دبیر کمیته دانش‌آموزی کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه افزود: بیش از ۱۰۰ جلسه در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف برگزار شده و دبیرخانه این رویداد نیز دایر شده است. 

وی از پیشنهاد و اجرای قریب به ۵۰ عنوان‌برنامه تخصصی، همچنین توجیه مدیران شهرستان و احصای وصیت‌نامه، تصاویر و عکس شهدای دانش‌آموز با عنوان شهیدپژوهی خبر داد و تصریح کرد: در سطح مدارس برنامه‌های موضوعی مناسبی اجرا شده است. 

قره‌تپه در ادامه تولید محتواهای مجازی و پیگیری رویدادهای رسانه‌ای را مکمل برنامه‌های خاص دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی در این عرصه نوین، با توجه به اقبال نوجوانان و کودکان، قطعاً با تأثیرات خوبی همراه خواهد بود. 

وی اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور، همچنین راهیان پیشرفت را با نام و یاد شهدا عجین دانست و عنوان کرد: دانش‌آموزان در این برنامه‌ها با سیره عملی شهدا به خوبی آشنا می‌شوند. 

دبیر کمیته دانش‌آموزی کنگره شهدای استان کرمانشاه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، پیگیری پویش کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، نصب پوسترها و بنرهای موضوعی در مدارس، اردوهای جهادی در تابستان و همچنین اجلاسیه شهدای دانش‌آموز را گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت معرفی کرد. 

قره‌تپه در پایان اجرای برنامه‌های بصیرتی با رعایت الزامات و داشتن پیوست‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان را در راستای جریان‌سازی فرهنگی و آشنایی این نسل با نسل ایثار و شهادت مؤثر دانست.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از