حالت تاریک
دشمن درصدد زیر سئوال‌بردن جایگاه ایران است
فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس:

دشمن درصدد زیر سئوال‌بردن جایگاه ایران است

فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس گفت: دشمن با این جنایت‌ها به‌دنبال زیرسئوال بردن جایگاه ایران است و به فضل پروردگار موفق نخواهد شد چرا که پیروز نهایی این وضعیت نهایتاً ایران اسلامی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حسین الله‌کرم ظهر امروز یک‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز مقاومت مردم گیلانغرب، مقاومت بی‌نظیر مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس را ستود و اظهار داشت: دستاوردهای این مقاومت باید در چارچوب دفاع در آینده و پیشرفت کشور قرار گیرد. 

وی با اشاره به اینکه مقاومت و راه شهدا  بدون توجه به هجمه‌ها و تحریم‌ها استمرار خواهد یافت، به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و لبنان  اشاره کرد. 

الله‌کرم گفت: دشمن با این جنایت‌ها به‌دنبال زیرسئوال بردن جایگاه ایران است و به فضل پروردگار موفق نخواهد شد چرا که پیروز نهایی این وضعیت نهایتاً ایران اسلامی خواهد بود. 

چهارم مهرماه سال ۵۹ مردم شهر گیلانغرب با کم‌ترین امکانات دفاعی توانستند در مقابل تهاجم گسترده ارتش رژیم بعث در ورودی شهر گیلانغرب نیروهای مهاجم را زمین‌گیر کرده وعلاوه بر جلوگیری از اشغال شهر گیلانغرب آن‌ها را تا ۱۰ کیلومتری به عقب برانند. 

مقاومت بی‌نظیر مردم گیلانغرب باعث شد تا این شهر عنوان دومین شهر مقاوم کشور را از لسان مقام معظم رهبری به خود گیرد. 

شهرستان گیلانغرب در طول دوران دفاع مقدس ۸۳۶ شهید، ۲ هزار و ۳۰۰ جانباز و ۱۴۲ آزاده را با ۱۲ هزار رزمنده تقدیم نظام و کشور کرده است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از