حالت تاریک
آیت الله علما:

دفاع‌مقدس بایستی هر ساله تکرار و تبیین شود

دفاع‌مقدس بایستی هر ساله تکرار و تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مناسب هفته دفاع مقدس بایستی هر ساله تکرار و تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت الله مصطفی علما امروز(۳۰شهریور) در آستانه هفته دفاع مقدس در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان کرمانشاه اظهار داشت: به فرموده امام راحل قرآن تکرار است و هدف از تکرار آیات قرآن هدی للمتقین است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن است و به رهبری امام به پیروزی رسید لذا ولایت فقیه یک اصل است.

 

وی گفت: قرآن تبیین است باید بیان شود و تکرار است باید لزوماً تکرار شود و مناسبت هفته دفاع مقدس هم بایستی هر ساله تکرار و تبیین شود و به نسل جوان منتقل کنیم.

 

آیت الله علما گفت: انقلاب ما ماهیتی معنوی دارد بر خلاف استکبار جهانی، امروز آمریکا هر جنایتی را در قالب حقوق بشر مطرح می‌کند و امامین انقلاب این ماهیت آمریکا را آشکار کردند.

 

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به یک الگو برای دیگر کشورها تبدیل شده، گفت: معنویت رمز پیروزی ‌ و تداوم انقلاب بوده و بر مبنای معنویت است که امروز به الگویی موفق برای کشورهای تحت ظلم تبدیل شده ایم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه سال‌های دفاع مقدس را زمینه ساز اقتدار امروز نظام عنوان کرد و افزود: اگر رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نبود، قطعا اقتدار کنونی را نداشتیم.

 

آیت‌الله علما تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، ایران در مقابل اکثر دنیا ایستاد و از ماهیت انقلاب اسلامی خود دفاع کرد، لذا باید بدانیم دفاع از قرآن، اسلام، امامین انقلاب و ارزش‌ها باعث این سربلندی شد.

 

وی همچنین با اشاره به آمادگی بالای نیروهای مسلح، گفت: امروز نیروهای مسلح این توانمندی را دارند که پاسخی قاطعانه به هرگونه تهدید دشمنان بدهند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از