حالت تاریک
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل‌ذهاب:

رسالت برگزاری کنگره شهدا الگوسازی است

رسالت برگزاری کنگره شهدا الگوسازی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل‌ذهاب گفت: مهمترین رسالت برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه الگوسازی، نشر و اشاعه سبک و سیره زندگی شهدا در جامعه است.

محمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مهمترین رسالت برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه الگوسازی، نشر و اشاعه سبک و سیره زندگی شهدا در جامعه به ویژه برای نسل جوان و نوجوان کشور است. 

وی افزود: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های بزرگداشت شهدا، گام مهمی در نمایان‌ساختن ایمان شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های گران‌قدر و معظم شهدا برای آحاد جامعه است. 

مسئول کمیته برگزاری یادواره شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد:  بنیاد شهید به‌عنوان دبیر شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در کنار سایر دستگاه‌های عضو این شورا نسبت به پیگیری و اجرای یادواره‌ها و مراسمات یادبود شهری و روستایی در راستای محقق‌کردن اهداف والای کنگره شهدای استان اقدام کرده است. 

بهرامی ادامه داد: رسالت همه ما در معرفی فرهنگ کمال‌گرای ایثار و شهادت به عموم و به ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه در زمان حاضر و در دورانی که دشمنان سعی در پنهان‌کردن و کشیدن خط نسیان و فراموشی بر یاد و خاطره شهدا دارند، وظیفه‌ای سنگین و واجب‌الاجرا است. 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، اذعان داشت: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند «می‌خواهند یاد شهدا احیا نشود، نگذارید» ماباید با برگزاری یادواره‌های شهدا ضمن خنثی‌سازی اهداف شوم دشمنان برای فراموشی شهدا در جامعه، با معرفی سیره و سبک زندگی شهدا برای جوانان و نوجوانان الگوسازی کرده و از انحراف این نسل که سرمایه انقلاب و نظام هستند، جلوگیری کنیم. 

وی در پایان افزود: ما باید از فرصت مغتنمی که در برگزاری کنگره شهدای استان حاصل شده نهایت استفاده را ببریم و خدارا شاکریم که امروز به‌عنوان پیام‌رسان شهدای والا مقام در جامعه خدمت می‌کنیم که امیدواریم مورد قبول خداوند متعال قرار گیرد و فردای قیامت مورد شفاعت شهدا قرار گیریم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از