پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-13 14:41 - شماره خبر : 9533 0
معاون هنری اداره‌کل ارشاد اسلامی مطرح کرد:

رونمایی از ۹۲ نقاشی فاخر در کرمانشاه

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه به همت هنرمندان و نقاشان کرمانشاهی امروز در قرارگاه شهید آوینی شاهد رونمایی از ۹۲ اثر فاخر بودیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ جمال برفی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرارگاه شهید آوینی که صبح امروز سه‌شنبه با حضور جمعی از نقاشان و هنرمندان کرمانشاهی برگزار شد، اظهار داشت: امروز برای افتتاح دستاوردهای نقاشان در مجتمع شهید آوینی در خدمت انجمن نقاشان معاصر کرمانشاه هستیم که از طرحی به نام قرارگاه شهید آوینی با محوریت مقاومت، ایثار و شهادت رونمایی شد. 

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: نمایشگاه شهید آوینی با توجه به تولید آثار تجسمی، تحت حمایت مؤسسه اندیشمندان شریف است که در این طرح ما متعهد شدیم در حوزه هنرهای تجسمی، تولید آثاری با مضامین انقلابی، مقاومت، ایثار، شهادت و مظلومیت غزه داشته باشیم و از آن‌ها حمایت کنیم. 

برفی اذعان کرد: خوشبختانه به همت هنرمندان و نقاشان کرمانشاهی امروز در قرارگاه شهید آوینی شاهد رونمایی از ۹۲ اثر فاخر بودیم؛ همچنین، خوش‌نویسان کرمانشاهی در حال خلق آثار ارزشمند در حوزه خوش‌نویسی هستند که ان‌شاءالله در روزهای آینده از آثار آن‌ها رونمایی خواهد شد. 

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین تعهد ما به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری ایران، تعهد به ارزش‌های اسلامی است، به همین خاطر جامعه هنری کشور نمی‌تواند در مقابل ظلم، زور، ستم و استکبار سکوت کنند؛ بنابراین این اقدام، نه‌تنها یک تعهد هنری، بلکه یک فریاد دینی است که از دل جامعه هنری بر می‌خیزد. 

وی در ادامه افزود: امروز در نمایشگاه شهید آوینی، موضوعات متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله مقاومت مردم فلسطین، تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری، شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، پیروزی‌های جبهه مقاومت، عملیات غرورآفرین وعده صادق و… به تصویر کشیده شد. 

برفی در پایان گفت: در حوزه خوش‌نویسی نیز از ۵۰ اثر فاخر و ارزشمند در قالب نمایشگاه رونمایی خواهد شد که ان‌شاء‌الله مورد توجه هم‌شهریان عزیز قرار بگیرد. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VwrXp
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار