حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جوانرود مطرح کرد:

رویداد تولید محتوا فرصتی برای ترویج فرهنگ شهادت

رویداد تولید محتوا فرصتی برای ترویج فرهنگ شهادت

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جوانرود با بیان اینکه هدف از تولید محتوا کشف استعدادها و حمایت از آنها است، گفت: رویداد تولید محتوا فرصتی برای ترویج فرهنگ شهادت است.

بهرام میرزایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: هدف از تولید محتوا کشف استعدادها و حمایت از آنها است، چه اینکه فضای مجازی امروز در تمام ابعاد و موضوعات زندگی بشری ورود پیدا کرده است.

 

وی افزود: باید با تمام ظرفیت به میدان بیاییم و تولید محتوای بومی متناسب با فرهنگ حاکم بر کشور در دستور کار دستگاه‌های متولی و فرهنگی قرار گیرد.

 

میرزایی گفت: امیدواریم از این فرصت به بهترین شکل ممکن برای تولید محتوا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جوانرود گفت: برگزاری این رویداد فرصت مغتنمی برای شناسایی فعالان فضای مجازی است که ان‌شاءالله به بهترین شکل ممکن مورد توجه قرار گیرد.

 

میرزایی یادآور شد که به مناسبت برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در زمان تعیین شده عضای مجازی این ناحیه از طریق کانال‌های اجتماعی و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان، به حوزه‌های مربوطه اطلاع رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جوانرود اذعان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد در صورت داشتن هرگونه ابهامی با معاونت فضای مجازی این ناحیه ارتباط برقرار و موضوع را پیگیری کنند.

 

جوانرود دارای ۳۴۴ شهید سرافراز، ۷۵۰جانباز است و در زمان دفاع مقدس نیز رزمندگان زیادی از این دیار در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته‌اند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از