حالت تاریک
رییس سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه مطرح کرد:

زبان هنر زیباترین شیوه ترویج فرهنگ شهادت

زبان هنر زیباترین شیوه ترویج فرهنگ شهادت

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: زبان هنر زیباترین و رساترین شیوه ترویج فرهنگ شهادت است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، افشین آزادی در مراسم یادواره ۲۵ شهید هنرمند استان کرمانشاه که پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مجتمع شهید آوینی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با بیان اینکه آرامش امروز را مدیون فداکاری‌های شهدا هستیم، افزود: شهیدان از همه هستی و وجود خود گذشتند تا امروز ما در آرامش باشیم بنابراین وظیفه ما قدردانی از مقام شامخ شهدا است.

 

وی گفت: باید از راه‌های مختلف نظیر برگزاری یادواره شهدا، برپایی محافل شعر و نمایشگاه‌ها و با زبان هنر یاد این شهیدان را گرامی بداریم.

 

آزادی تصریح کرد: زبان هنر یکی از شیواترین، زیباترین و رساترین شیوه‌ها برای ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است‌.

 

وی گفت: اگر زبان هنر وجود نداشت بدون شک ما امروز حتی نام و نشانی از رشادت‌های رزمندگان اسلام و ملت ایران در جریان پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را پیدا نمی‌کردیم.

 

آزادی خاطرنشان کرد: باید به این مهم توجه داشت که اساس و پایه اصلی فرهنگ و هنر ما برگرفته از آموزه‌های دینی است و به همین دلیل است که ظرفیت هنر باید در مسیر ترویج ارزش‌های اخلاقی و اسلامی باشد.

 

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه هنرمندان در بیانیه گام دوم انقلاب این است که بتوانند با استفاده از ابزارهای اثربخش فرهنگی و هنری تأثیرات لازم را بر جامعه و فرهنگ عمومی برجای بگذارند.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: زبان هنر در همه مقوله‌ها و عرصه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، دفاعی، سبک زندگی، عفاف و حجاب و... بهترین شیوه است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از