حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

شهادت یک مرگ تاجرانه است

شهادت یک مرگ تاجرانه است

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور، شهادت را یک مرگ تاجرانه خواند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، علی‌اصغر الله‌دانه صبح امروز چهارشنبه در یادواره شهدای جامعه عشایر در کنگاور، پدران و مادران شهدا را لایق تحسین دانست و اظهار داشت: شهادت یک مرگ تاجرانه و معامله ازلی و ابدی است که در این راه بزرگ خدای تعالی مشتری شده و جان‌ها را در قبال فوز عظیم خریداری می‌کند.

وی جامعه عشایری را پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نامید و افزود: شیر مردان عشایر پیش‌قراولان و فداییان ملت هستند که در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه‌ها دلاورانه جنگیدند و از جان، مال و ناموس این مردم دفاع کردند.

الله‌دانه با اشاره به سخنان شهید آوینی، خاطرنشان کرد: تصور ما این است که شهدا رفته‌اند و ما مانده‌ایم اما گذر زمان به ما نشان می‌دهد ما رفته‌ایم و شهدا زنده‌اند.

وی در خصوص عملیات طوفان الاقصی نکاتی را بیان کرد و ابراز داشت: همه سردمداران کفر در مقابل باریکه‌ای به نام غزه ایستاده‌اند و نمی‌توانند ۳۶۰ کیلومتر مربع را به تسخیر خود درآورند.

الله‌دانه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر ما عظمت عملیات طوفان الاقصی را نگوییم کار ابتر مانده است، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی در محیطی خفقان‌آور انجام شد که در آن گنبدهای آهنین رژیم صهیونیستی منهدم و به پوچی رسید درحالی که آنها مدعی بودند اگر مگسی حرکت کند، متوجه خواهند شد.

الله‌دانه اثر عملیات طوفان الاقصی را بهم ریختن همه برنامه‌های دشمن برشمرد و اذعان داشت: رژیم صهیونیستی از حماس سیلی خورد و نتوانست به عمق استراتژیک غزه راه پیدا کند.

امروز بردن نام رژیم صهیونیستی مایه شرمساری است

الله‌دانه با اشاره به شکست مفتضحانه دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اذعان داشت: وقتی این رژیم منفور نتوانست حماس را زمین‌گیر کند مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشید و چهره واقعی خود را آشکار کرد به گونه‌ای که کشورهای زیادی از بردن نام این رژیم احساس شرم‌ساری می‌کنند و حتی نام آن را از نقشه خود حذف کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور با تاکید بر اینکه این شهرستان ۴۲۰ شهید و سه شهید مدافع حرم را تقدیم نظام و انقلاب کرده، ادامه داد: این موضوع نشانگر عظمت راه شهدا است برهمین اساس هم جلسه شهدا به خودی خود با عظمت است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

گفتنی است مداحی و مرثیه‌خوانی به گویش‌های محلی، لکی و لری از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بودv

شهادت یک مرگ تاجرانه است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از