حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/07 شمسی | 2024/09/28 میلادی
شهدا را به دانش‌آموزان معرفی کنیم
رئیس هيأت اندیشه‌ورز بسیج عشایری کرمانشاه:

شهدا را به دانش‌آموزان معرفی کنیم

رئیس هيأت اندیشه‌ورز بسیج عشایری استان کرمانشاه گفت: شهدا به ما عزت و آبرو دادند پس ما باید به دانش‌آموزان و نسل جوان یاد دهیم که ادامه دهنده راه شهدا باشند و شهدا را الگو قرار دهند.

احمد رحمتی‌مهر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: دانش‌آموزان و نسل جوان ما باید بدانند که چه رشادت‌هایی در دوران دفاع مقدس انجام شده و چه مشکلاتی در کشور وجود داشته که به برکت خون شهدا امروز این کشور به این درجه از پیشرفت رسیده است.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره‌ها نشان دادن ثمره از خود گذشتگی شهداست ما در بحث علم و تکنولوژی مدیون شهدا هستیم چون به ما عزت و آبرو دادند پس ما باید به دانش‌آموزان و نسل جوان یاد دهیم که ادامه دهنده راه شهدا باشند و شهدا را الگو قرار دهند.

 

رحمتی‌مهر با تأکید بر اینکه اگر از شهدا الگوبرداری کنیم قطعاً موفق می‌شویم و به چشم‌انداز مورد نظر مقام معظم رهبری خواهیم رسید، اذعان داشت: اگر دانش‌آموزان و نسل جوان با رشادت‌ها و فداکاری و از خودگذشتگی شهدا آشنا شوند شهدا را الگوی خود قرار می‌دهند زیرا بسیاری از شهدای ما از جمله شهید ابراهیم هادی و شهید محمدحسین فهمیده دانش‌آموز بوده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم دانش‌آموزان را به سمت شهدا سوق دهیم موجبات پیشرفت و عزتمندی کشور فراهم خواهد شد. 

 

رئیس هيأت اندیشه‌ورز بسیج عشایری استان کرمانشاه اظهار داشت: از طریق فضای مجازی و در قالب کتاب‌های قصه و شعر و با دیگر زبان‌های هنری می‌توانیم نسل جوان و نوجوان را با ایثارگری‌ها و اقدامات و زندگینامه شهدا آشنا کنیم و به بچه‌ها آدرس درست بدهیم تا بتوانند راحت‌تر شهدا را پیدا کنند.

 

رحمتی‌مهر با تأکيد بر اینکه شهدای ما گمنام هستند، تصریح کرد: انجام تحقیق‌های دانش‌آموزی با موضوع شهدا می‌تواند قدمی مؤثر در آشنا شدن دانش‌آموزان با شهدا باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از