حالت تاریک
Image
Logo
یکشنبه, 15 مهر 1403
شهدا نماد عزت و افتخار ایران هستند
مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدا در جوانرود:

شهدا نماد عزت و افتخار ایران هستند

مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدا در شهرستان جوانرود گفت: شهدا نماد عزت و افتخار ایران اسلامی هستند و همچون خون در رگ‌های این انقلاب جریان دارند.

جلیل کریمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به برگزاری با شکوه کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری کنگره شهدا ترویج فرهنگ شهادت، ایثار، جهاد، حفظ وحدت و انسجام و نزدیک کردن دل‌ها است. 

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمن در جنگ تحمیلی هویت دینی و اسلامی ما بود اما شهدا و جانبازان نگذاشتند دشمن به این هدف شوم برسد لذا نسل جوان باید قدردان این کار بزرگ و حماسی باشد. 

کریمی بیان کرد: رزمندگان و شهدای دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به تصرف دشمن درآید و امنیت امروز ما حاصل هشت سال سختی و جان‌فشانی این عزیزان بود. 

مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدا در جوانرود افزود: مهم‌ترین ویژگی کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه تقویت انسجام و وحدت میان مردم، مسئولان و دستگاه‌های اجرایی است و خوشبختانه همه مسئولان در تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اجلاسیه هستند. 

کریمی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف برگزاری کنگره است و می‌خواهیم به دشمنان ایران بگوییم می‌توانیم بر تهاجمات فرهنگی که سال‌ها ایجاد کرده‌اید غلبه کنیم و انقلاب اسلامی پیروز است. 

وی اظهار داشت: برگزاری جلسات در راستای کنگره ملی شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدای بخش کلاشی، دهستان زلان، آبروی محله و سرکشی از خانواده‌های شهدای شهرستان جوانرود تنها بخشی از اقدامات انجام شده است و این برنامه‌ها با قدرت تا برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه ادامه دارد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از