حالت تاریک
Logo
شنبه, 28 مهر 1403
ضرورت انتقال صحیح مجاهدت‌های شهدا به جوانان
رئیس جمعیت هلال احمر سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

ضرورت انتقال صحیح مجاهدت‌های شهدا به جوانان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا‌ انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل‌های آینده است و این مجاهدت‌ها باید به درستی به آیندگان منتقل شود.

مهدی کمری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: برگزاری کنگره ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه به‌منظور تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام راحل و احیای ارزش‌های اسلام است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی همین مراسمات راه شهدا را زنده نگه داشته است. 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس همه نیروها در هر قشری در جامعه برای دفاع از تمامیت ارضی در میدان جنگ با دشمن حاضر شدند و گوش به فرمان ولایت بودند و در مسیر منویات امام راحل حرکت می‌کردند. 

کمری در ادامه گفت: همه باید تلاش کنیم و تمام توان خود را به‌کار بگیریم که این کنگره در خور شأن شهدای بزرگوار و خانواده معظم آن‌ها به خوبی برگزار شود. 

رئیس جمعیت هلال احمر سرپل‌ذهاب اظهار داشت: کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌ها، رشادت‌ها و ایستادگی و مقاومت به نسل‌های امروزی است که قطعاً تاثیرگذاری مناسبی در جامعه خواهد داشت. 

وی عنوان کرد: امروزه راه، سیره و مکتب شهدا، برگرفته از سیدالشهدا (ع) است و هر کسی در هر رده شغلی و جایگاهی در کشور می‌تواند آن را الگو قرار دهد و به تعالی برسد. 

کمری اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا پاسداشت شهیدان والامقام است، لذا باید مستمر و همیشگی برای زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان این برنامه‌ها برگزار شود. 

وی در پایان تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بزرگداشت شهیدان برای آینده این نظام و انقلاب حیاتی و ضروری است و باعث اقتدار این ملت می‌شود لذا زبان هنر بهترین شیوه برای انتقال یاد شهیدان به نسل امروز است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از