حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/04 شمسی | 2024/09/25 میلادی
عظمت انقلاب مرهون رشادت‌های شهدا است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه گفت:

عظمت انقلاب مرهون رشادت‌های شهدا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه گفت: شکوه و عظمت انقلاب به خاطر رشادت و ایستادگی شهدا است و هرچه داریم، مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت الاسلام والمسلمین سلمان کریمی صبح امروز سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای محله در شهرستان صحنه، با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن، نام شهید کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: همین یادواره شهدا، محفل شهید و فضاسازی‌هایی که انجام شده، خیلی ارزشمند است و در این میان وظیفه ما است که دفاع مقدس را به نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی منتقل کنیم، یکی از وظایف مهم، آشنا کردن، جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت است‌. 

 

 

وی بیان کرد: شکوه و عظمت انقلاب به خاطر رشادت و ایستادگی شهدا است و هرچه داریم، مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم، چه اینکه در هشت سال دفاع مقدس، ۲۱۳ هزار شهید، ۳۲۰ هزار مجروح، ۱۴۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده تقدیم کردیم که ۳۶ هزار از شهیدان دانش‌آموز بودند. 

 

 کریمی افزود: تقابل حق و باطل از بدو خلقت تا قیامت وجود دارد، استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنی و علیه تمام ملت‌های مسلمان توطئه می‌کند، رژیم صهیونیستی در منطقه دست به جنگ، خون‌ریزی، قتل و غارت کودکان و زنان و مردمان بی‌گناه و بی‌پناه می‌زند اما جامعه بین‌المللی سکوت اختیار کرده‌اند. 

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه  در سپاه صحنه در پایان تاکید کرد: شهدا از ما انتظار دارند، که به تکلیف خود عمل کنیم، در هر جایگاهی، دانش‌آموز، جوان، نوجوان هر کسی به نوبه خود در هر جایگاهی که قرار دارد، به تکلیف انسانی، دینی، حقوقی خود عمل کند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از