حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

عهد مردم گیلانغرب با شهدا پابرجا است

عهد مردم گیلانغرب با شهدا پابرجا است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: حضور پر شور مردم گیلانغرب در این آیین معنوی همانند شهدای بزرگ است که در پیمان خود با خدا محکم ماندند و عقب‌نشینی نکردند، این مردم نیز بر عهد و پیمان خود مصمم و منتظر شهادت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، سردار بهمن ریحانی صبح امروز شنبه در آیین تشییع هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان گیلانغرب، با اشاره به این فرموده حاج قاسم سلیمانی که دفاع از جمهوری اسلامی ایران، دفاع از حرم امام حسین(ع) است، اظهار داشت: به‌عنوان یک تکلیف ما باید مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم و چشم طمع دشمنان را کور کنیم و مانند سال‌های اول انقلاب در عرصه حضور داشته و بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به مقاومت و ایستادگی  مردم گیلانغرب در دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: مردم شهرستان گیلانغرب با وفاداری و ولایت‌مداری  ۴۰ سال مسیر را گم نکرده‌اند و راه را اشتباه نرفته‌اند بلکه بر اساس همان مجاهدت زمان دفاع مقدس بر عزم خود مانده‌اند که برای تاریخ و ملت ایران و همه آزادگان جهان قابل احترام هستند.

وی با اشاره به وجود بزرگ‌مردانی که در پیمان خود با خدا عقب ننشستند و با شهادت به جایگاه متعالی خود رسیدند، افزود: حضور پر شور مردم گیلانغرب در این آیین معنوی همانند شهدای بزرگ است که در پیمان خود با خدا محکم ماندند و عقب‌نشینی نکردند و به این جایگاه رسیدند، این مردم نیز بر عهد و پیمان خود مصمم و منتظر شهادت هستند.

سردار ریحانی با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ضمن اشاره به شاخصه‌های رفتاری و شخصیتی ایشان، ابراز داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) جدا از اینکه همسری بی‌نظیر و مومنی واقعی و دختر پیامبر(ص) بودند و آیه تطهیر در احترام و شأن ایشان، همسر، پدر و فرزندان ایشان نازل شد، درک عمیق و کاملی از فتنه و انحراف داشتند و معنای واقعی تکریم‌شناسی را نشان دادند.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در تداوم تشریح شاخصه‌های شخصیتی حضرت زهرا(س)، افزود: حضرت زهرا(س) می‌دانستند که دشمنان به‌دنبال خاموش کردن دین خدا از جنبش، جهاد و مبارزه با حاکمیت‌های ظلم و نااهل هستند.

سردار ریحانی همچنین به ویژگی دوم حضرت زهرا(س) به‌عنوان غیرت و صراحت دینی و جهاد و شهادت اشاره و عنوان کرد: این شاخصه همان چیزی است که امروز در میان مردم این شهرستان دیده می‌شود از این رو با این روحیه آینده از آن ما و دین خدا است.

وی در این مراسم با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مطلع‌الفجر یادآور شد: ما باید پیشکسوتان جهاد و شهادت را احترام کنیم چون ملتی که مجاهدان خود را بشناسد ملت بزرگی است از این رو قدردان شجاعت و ایثار مردمان دومین شهر مقاوم کشور گیلانغرب هستیم.

سردار ریحانی با عنوان اینکه گیلانغرب و مردمانش در راه انقلاب ثابت قدم هستند، گفت: مردم گیلانغرب ثابت کردند اگر ملتی هدف‌دار و مستحکم باشد و راه را گم نکند شکست نمی‌خورد  و در عملیات مطلع‌الفجر همین مردم با پاسداران، رزمندگان و ارتشیان سلحشور توانستند دشمن تا دندان مسلح را با سلاح‌های ابتدایی شکست داده و در عملیاتی که ۱۷ روز طول کشید دشمن بیش از ۲هزار کشته و ۱۴۰ اسیر داد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از