حالت تاریک
امام جمعه دالاهو:

فرهنگ‌های مهاجم درصدد به‌انحراف‌کشاندن زنان هستند

فرهنگ‌های مهاجم درصدد به‌انحراف‌کشاندن زنان هستند

امام جمعه دالاهو گفت: ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که فرهنگ‌های مهاجم و شیطانی زن را از زن بودن و مادر بودن دور می‌کنند، در واقع جوامع بشری، جایگاه واقعی و مولفه‌هایی را که یک زن باید داشته باشد، به خطر می‌اندازند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حاتمی، صبح امروز شنبه در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان دالاهو، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) الگویی هستند که باید حفظ شوند و البته تفاوت این الگو با سایر الگوها در این است که ایشان مادر همه الگوها هستند.

وی با اشاره به ایام فاطمیه، افزود: شیعیان پیرامون تاریخ درگذشت فاطمه (س) دو روایت متفاوت شامل ۷۵ روز بعد از درگذشت حضرت رسول (ص) و دیگری ۹۵ روز بعد را مورد وثوق می‌دانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی خاطرنشان کرد: از آنجا که درگذشت پیامبر (ص) مربوط به تاریخ ۲۸ صفر بوده به روایت ۷۵ روز، در مورخ سیزدهم تا پانزدهم جمادی‌الاول را «فاطمیه اول» می‌دانند و بنا به روایت ۹۵ روز، تاریخ درگذشت فاطمه (س) را در سوم تا پنجم جمادی‌الثانی دانسته و آن را «فاطمیه دوم» می‌نامند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال به رضای حضرت زهرا (س) راضی و از خشم ایشان خشمناک است، ابراز داشت: اکنون در جامعه ما دو نوع اسلام وجود دارد که یکی به تعبیر امام راحل اسلام آمریکایی و دیگری اسلام ناب محمدی است همچنین دو نوع شیعه انگلیسی و محمدی هم داریم.

امام جمعه شهرستان دالاهو خاطرنشان کرد: ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که فرهنگ‌های مهاجم و شیطانی زن را از زن بودن و مادر بودن دور می‌کنند، در واقع جوامع بشری، جایگاه واقعی و مولفه‌هایی را که یک زن باید داشته باشد، به خطر می‌اندازند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از