حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه:

فرهنگ و تفکر بسیجی در عالم طنین‌انداز شده‌است

فرهنگ و تفکر بسیجی در عالم طنین‌انداز شده‌است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی در عالم طنین‌انداز شده و تشکیل خط مقاومت جلوه بی‌بدیلی از این ادعا است.

به گزارش شبکه اطلاع رساتی مرصاد غلام‌علی یاربیگی امروز در جمع جهادگران عرصه سازندگی به تجلیل از این قشر زحمت‌کش و گمنام پرداخت و آنها را سربازان عرصه اقتصاد مقاومتی نامید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه، جنگ همه‌جانبه دشمنان این آب و خاک را نشان از عجز آنها دانست و بسیج را به‌عنوان بزرگترین تشکل مردمی در مقابل آنها پیروز و سرافراز خواند.

 

یاربیگی گفت: امروز مرز فرهنگی تفکر بسیجی در عالم طنین‌انداز شده و تشکیل خط مقاومت جلوه بی‌بدیلی از این ادعا است که باید با یک‌صدایی ملت‌های اسلامی از ترویج این تفکر جریان‌ساز حمایت کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه در ادامه از ماموریت‌های سازمان بسیج سازندگی سخن گفت و یاد وخاطره شهدای جهادگر را زنده نگه‌داشت.

 

در پایان این نشست با شکوه که در مسجد امام‌خمینی(ره) برگزار شد، معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه کرمانشاه نسبت به برگزاری انتخابات شورای جهادی شهرستان تحت نظارت هیئت ناظر سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و با حضور فرماندهی ناحیه و مسئولین گروه‌های جهادی شهرستان اقدام کرد.

 

گفتنی است در این انتخابات اعضاء اصلی و علی‌البدل شورای جهادی شهرستان کرمانشاه برای مدت سه سال انتخاب شدند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از