پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-22 14:34 - شماره خبر : 8878 0
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود:

لزوم انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: باید ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم؛ زیرا بسیاری از نوجوانان و جوانان ما اطلاع کمی از معارف جنگ و ارزش‌های انقلاب دارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ بهرام میرزایی صبح امروز دوشنبه در یادواره ۱۵ شهید مردادماه دفاع مقدس در جوانرود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: مشکلات کشور به تأسی از منش شهدا برطرف می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه هر کجا به سیره و سبک زندگی شهدا تأسی کردیم در انجام امور موفق بودیم، افزود: باید ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم؛ زیرا بسیاری از نوجوانان و جوانان ما اطلاع کمی از معارف جنگ و ارزش‌های انقلاب دارند. 

فرهنگ شهادت‌طلبی کشور را از میدان‌های پر خطر نجات داد

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهی نیز گفت: شهدا بهترین الگو هستند و سیره آن‌ها بهترین الگو برای رسیدن به حیات طیبه است. 

وی افزود: شهدا با مجاهدت و از خودگذشتگی، حیات طیبه، استقلال، امنیت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران را رقم زدند. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه تیپ تکاور انصارالرسول (ص) جوانرود اظهار داشت: شهیدان مشعل هدایت‌بخش و سرمایه ارزشمند و بزرگ کشور هستند. 

پناهی یادآور شد: فرهنگ شهید و شهادت‌طلبی امروز کشور را از میدان‌های پر خطر و پر تهدید نجات داده و مسیر پیشرفت و آینده درخشان را در گام دوم فراهم کرده و باید این فرهنگ همواره زنده و گرامی داشته شود. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4LJ3n
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار