حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
نیازمند الگوی پیروزی در دوران دفاع مقدس هستیم
امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت:

نیازمند الگوی پیروزی در دوران دفاع مقدس هستیم

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: کشور ما امروز به الگویی که باعث پیروزی ما در دفاع مقدس بر دشمنان مستکبر شد، نیاز دارد تا بتوانیم در جنگ همه‌جانبه ترکیبی و شناختی نیز به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی صبح امروز سه‌شنبه در دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: شهدا در مکتب اهل بیت (ع) خصوصاً مکتب سیدالشهدا (ع) هستند و به تأسی از امام شهید خود برای دفاع از دین مبین اسلام، دفاع از انقلاب نوپای اسلامی، دفاع از کشور و دفاع از مردم جان خود را فدا کردند.

 

وی افزود: شهدا توانستند با نیروی ایمان و توکل به خداوند تبارک و تعالی، توسل به اهل بیت (ع) خصوصاً توجهات و الطاف و امدادهای غیبی امام زمان (عج)، اخلاص، بصیرت، ولایت‌مداری، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی بر دشمنان تا دندان مسلح استکبار جهانی و ابرقدرت‌های شرق و غرب پیروز شده و آن‌ها را از مرزهای کشور بیرون کنند.

 

ساداتی تصریح کرد: کشور ما امروز به الگویی که باعث پیروزی ما در دفاع مقدس بر دشمنان مستکبر شد، نیاز دارد تا بتوانیم در جنگ همه‌جانبه ترکیبی و شناختی نیز با همین روحیه بسیجی و جهادی که شهدا داشتند به پیروزی برسیم و پرچم انقلاب را با دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

 

مجتبی کاکایی نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا با نثار خون و فداکردن جان خود که بهترین و بالاترین سرمایه هر انسانی است امنیت و آسایش امروز کشور را برای ما رقم زدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب افزود: همه ما امروز وامدار و مرهون خون پاک و مقدس شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم که در قیامت در برابر شهدا شرمنده نشویم.

 

وی تصریح کرد: ادامه دادن راه شهدا و در مسیر شهدا قرار گرفتن همان ایمان، اخلاص، بصیرت، مقاومت، ولایت‌مداری، دشمن‌شناسی، زمان‌شناسی و گوش به فرمان ولی امر مسلمانان جهان بودن، است همان ویژگی‌هایی که باعث موفقیت ما در دوران دفاع مقدس شد و امروز نیز جوانان ما با این ویژگی‌ها در جنگ شناختی و ترکیبی بر دشمن فائق می‌شوند.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از