حالت تاریک
همزمان با سراسر کشور؛

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سنقروکلیایی برگزار می‌شود

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سنقروکلیایی برگزار می‌شود

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان سنقروکلیایی از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.

حجت الاسلام میلاد فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شهرستان سنقروکلیایی، اظهار داشت: در جامعه امروزی رسانه بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل داده به تعبیری رسانه با زندگی ما عجین شده و غیر قابل انفکاک است و نقش بسیار مهمی در زندگی‌ها ایفاء می‌کند و جریان‌ساز بودن رسانه در جامعه غیر قابل انکار است.

 

وی خاطرنشان افزود: در شرایط کنونی رسانه خط مقدم است و فعالان رسانه‌‌ای به‌عنوان افسران جنگ نرم در عرصه جهاد تبیین در خط مقدم جبهه رسانه‌ای دشمن قرار دارند.

 

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: قدرت رسانه این است که می‌تواند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند و می‌تواند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد به گونه‌ای که از ملتی قهرمان، چهره‌ای شکست خورده و ناتوان ترسیم کند و افکار جامعه‌ای را در بستر پیشرفت یا پسرفت قرار دهد. 

 

حجت‌الاسلام فرهنگیان خاطرنشان کرد: سال‌ها است که نقشه و تاکتیک دشمن برای مقابله با کشور تغییر پیدا کرده امروزه دشمنان ما دیگر با تانک و موشک به جنگ با ما نمی‌آیند بلکه تمام سرمایه‌گذاری آنها در چند دهه اخیر در حوزه «رسانه» بوده با هزینه‌های سنگین صدها سایت، شبکه، کانال‌های خبری و.. راه‌اندازی کرده است.

 

مسئول بسیج رسانه شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: با این کار به راحتی می‌توانند افکار جامعه را تسخیر و افکار خود را بر ملت‌ها غالب کنند ایجاد هالیوود و اندیشکده‌های نظریه‌پرداز در زمینه ارتباطات بر اساس همین مبنا صورت گرفته که بتوانند از طریق رسانه به اهداف خود برسند و به همین دلیل در نبرد اراده‌ها بار اصلی بر دوش «رسانه» است تا بر حسب وظیفه ذاتی خود نقشه‌های دشمن را به خوبی شناسایی و خنثی کند. 

 

حجت‌الاسلام فرهنگیان گفت: جشنواره ابوذر یکی از ظرفیت‌های موجود برای تقویت جبهه رسانه‌ای در مقابل بنگاه‌های دروغ‌پراکنی و امپراطوری رسانه‌ای کشورهای غربی است و هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محور‌های شعار سال(مهار تورم رشد تولید) جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، بازی‌دراز، نماد مظلومیت و اقتدار، روز کرمانشاه، حاج قاسم سلیمانی و تولید قدرت ملی و فراملی برای کشور و انقلاب اسلامی، قیام گوهرشاد و فرهنگ ملی ایرانیان، حیاء و حجاب انتخاب آگاهانه، اخلاق رسانه‌ای، امر به معروف و نهی از منکر، شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه برگزار می‌ گردد.

 

وی با بیان اینکه محور‌ها باید در قالب گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، عکس کلیپ، گزارش ویدیویی، مستند، پادکست باشد، تأکید داشت: علاقه‌‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره باید آثار خود را تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ به نشانی aboozar1402@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از