پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-23 19:12 - شماره خبر : 9897 0
مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح‌کرد:

پاس‌داشتن امنیت با حضور در مناطق عملیاتی

مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک و مقدس شهدا است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمد بیدقیان صبح امروز جمعه در حاشیه بازدید کاروان راهیان نور فرزندان شاهد استان تهران از یادمان‌های دفاع مقدس شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: امروز توفیق شد که به همراه جمعی از فرزندان شهدا در منطقه عملیاتی بازی‌دراز حضور یافته و از این ارتفاعات بازدید به عمل آوریم.

وی افزود: عملیات بازی‌دراز یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس است که رزمندگان سپاه اسلام با سختی و مشقت بسیار و با ایثار، مقاومت، شجاعت و جان‌فشانی توانستند این ارتفاعات را از تسخیر دشمن درآورند و پیروزی در این عملیات نقش مهمی در پیروزی‌های بعدی رزمندگان اسلام داشته است.

بیدقیان تصریح کرد: بازدید ما از مناطق عملیاتی غرب کشور معطوف به بانه و سقز بوده است و امسال برای اولین بار به غرب استان کرمانشاه آمدیم و از ارتفاعات سرافراز بازی‌دراز و سایر یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید کردیم.

مشاور مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران اذعان داشت: نسل جوان و نوجوان امروزی جبهه و جنگ را ندیده پس لازم است با برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور یافته و با فرهنگ جبهه، ایثار، مقاومت و شهادت و با سیره شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

بیدقیان افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک و مقدس شهداست و نسل جوان و نوجوان کشور با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی با روزهای جنگ بیشتر قدر امنیت و آرامش امروز کشور را خواهند دانست.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NBoRd
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار