حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
پاوه؛ شهر ۶۴۰ شهید دفاع مقدس است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت:

پاوه؛ شهر ۶۴۰ شهید دفاع مقدس است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: شهرستان پاوه ۶۴۰ شهید دوران دفاع مقدس را تقدیم نظام و انقلاب کرده است و این یادواره‌ها پیش‌زمینه‌ای برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مسعود دوستی صبح امروز سه‌شنبه در یادواره شهدای پایگاهی در پاوه در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم انقلاب و از کیان مملکت اسلامی در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح دفاع کردند. 

وی افزود: شهرستان پاوه ۶۴۰ شهید دوران دفاع مقدس را تقدیم نظام و انقلاب کرده است و این یادواره‌ها پیش‌زمینه‌ای برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سال جاری است.

دوستی با اشاره به پایبندی و اعتقاد عموم مردم به پاسداری از خون شهدا؛ ادامه راه شهیدان و عمل به وصایای آن‌ها را وظیفه عموم جامعه دانست.

وی با بیان اینکه همه حوزه‌های ناحیه پاوه موظف به برگزاری یادواره‌های حوزه‌‌ای و پایگاهی هستند، ادامه داد:  یادواره شهدای پایگاهی پایگاه کوثر از یادواره‌هایی است که طبق برنامه زمان‌بندی توسط پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج خواهران برگزار شده است.

وی در پایان گفت: وظیفه تک‌تک ما این است که مسیر شهدا را چراغ راه خود قرار داده و نگذاریم نام و یاد شهدا و تاریخ پرافتخاری که رقم زدند در گذر زمان از یادها برود.

انتهای خبر/

 

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از