حالت تاریک
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی کرمانشاه:

کرمانشاه میزبان جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد

کرمانشاه میزبان جشنواره هنرهای تجسمی  فجر شد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی کرمانشاه گفت: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم هنر استان‌ها در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

جمال برفی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با تبریک فرا رسیدن اعیاد ماه رجب و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان تجسم هنر استان‌ها در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: جشنواره هنرهای تجسمی فجر از تاریخ هفتم الی ۱۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد که مقدمات و نشست‌های برنامه‌ریزی آن با حضور عوامل اجرایی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: جشنواره هنرهای تجسمی فجر به میزبانی سه منطقه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود که آثار هنرمندان غرب استان در سرپل‌ذهاب، شرق در سنقروکلیایی و اورامانات در جوانرود به نمایش در می‌آید.

برفی خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با هدف توسعه عدالت فرهنگی و توجه به شهرستان‌های استان این جشنواره را در سه بخش شهرستان‌های غربی، شرقی و منطقه اورامانات استان برگزار کرده که آثار برگزیده نمایشگاه به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان راه خواهند یافت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در پایان جشنواره هنرهای تجسمی فجر از هنرمندان و افراد برگزیده تجلیل به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: همچنین امسال یک بخش ویژه به جشنواره هنرهای تجسمی فجر اضافه شده که شامل بخش جوانان برای ارائه آثار هنرمندان کمتر از ۲۵ سال است.

برفی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌های هنری بسیاری در بهمن‌ماه برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: چهل و دومین جشنواره فیلم فجر همانند سال‌های گذشته در ۲ سینمای آزادی و فرهنگ استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه با اکران ۱۶ فیلم نیز به اجرا در می‌آید که پس از هماهنگی‌های لازم با مرکز جشنواره در تهران اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره موسیقی فجر نیز در استان کرمانشاه با حضور هنرمندان و اهالی موسیقی استان اجرا خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از