حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
کنگره شهدا فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار
فرماندار صحنه مطرح کرد:

کنگره شهدا فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار

فرماندار صحنه گفت: کنگره ملی شهدای استان، فرصت بسیار بزرگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است، امیدواریم آن چیزی که در شأن شهدا و مردم ولایت‌مدار شهرستان صحنه است، در این کنگره رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ غلامرضا شهبازی صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با موضوع بزرگداشت کنگره ملی شهدا سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه در صحنه، اظهار داشت: با توجه به اینکه رویداد بزرگ و ملی کنگره بزرگداشت ۹ هزار و ۸۰۰ شهید والامقام استان در ماه جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود جا دارد که تمام مدیران در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن این کنگره نهایت همکاری را با دیگر ارگان‌های دست‌اندرکار برگزاری کنگره داشته باشند. 

وی تصریح کرد: کنگره مذکور می‌تواند به خوبی جایگاه والای شهدا و ارزش‌های معنوی آن‌ها را در جامعه تبیین کند، چرا که  ارائه برنامه‌ها به‌گونه‌ای زمان‌بندی شده که مبتنی بر محتوای فرهنگی و خلاقانه باشد، تا بتواند تأثیرگذارتر و جذاب‌تر برای نسل جوان باشد. 

شهبازی تصریح کرد: کنگره ملی شهدای استان، فرصت بسیار بزرگی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است، امیدواریم آن چیزی که در شأن شهدا و مردم ولایت‌مدار شهرستان صحنه است، در این کنگره رقم بخورد. 

ورود به‌موقع محاسبات دشمن را بهم می‌ریزد

دارابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان صحنه نیز در این مراسم با بیان اینکه بر اساس پیام شهدا به‌جا و به اندازه وارد عمل شویم، گفت: اگر خوب  وارد عمل شویم محاسبات دشمن برای نابودی انقلاب با شکست مواجه خواهد شد. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از