دوشنبه 26 شهر 1403
1403-05-15 09:27 - شماره خبر : 8646 0
رئیس ستاد بزرگداشت شهدای شهرستان روانسر:

کنگره شهدا فرصتی برای گفتمان‌سازی است

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای شهرستان روانسر برگزاری کنگره ملی شهدا را فرصت مناسبی برای گفتمان‌سازی فرهنگ شهادت دانست.

سعدی مصطفی‌زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ برگزاری کنگره ملی شهدا را فرصت مناسبی برای گفتمان‌سازی فرهنگ شهادت دانست. 

رئیس ستادبزرگداشت شهدای شهرستان روانسر افزود: به منظور استقبال و مشارکت در تحقق این رویداد مهم برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری جلسات در قالب شورای اداری، کمیته‌های مرتبط، ابلاغ احکام مدیران، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام شده است. 

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما در برگزاری کنگره ملی شهدا در شهرستان نقش مردم این شهرستان در دفاع مقدس و معرفی شهدای شاخص است که این موضوعات در قالب کلیپ ارائه خواهد شد. 

مصطفی‌زاده بیان کرد: با این تفاسیر برگزاری این رویداد مهم که هم‌زمان با سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه است، می‌تواند در حوزه امیدآفرینی و خنثی‌سازی تهدیدات دشمن تأثیرگذار باشد. 

رئیس ستادبزرگداشت شهدای شهرستان روانسر در پایان گفت: خوشبختانه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد مهم در شهرستان روانسر فراهم است و به یقین می‌توان گفت که دستاوردهای برگزاری این رویداد در همه حوزه‌ها برای استان کرمانشاه منشأ خیر و برکت و توسعه است. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/e8ryk
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار