حالت تاریک
مسئول بسیج اساتید سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

گردهمایی سراسری اساتید بسیجی در کرمانشاه برگزار می‌شود

گردهمایی سراسری اساتید بسیجی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مسئول بسیج اساتید سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از گردهمایی سراسری اساتید بسیجی در استان خبر داد.

نامدار یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: شجره پاک بسیج در اقشار مختلف جامعه ریشه دارد که یکی از آنها بسیج اساتید است.

 

مسئول بسیج اساتید استان کرمانشاه افزود: یک گردهمایی بزرگ سراسری در قالب جبهه علمی، فرهنگی در روز ۳۰ آبان در اقصی نقاط کشور با حضور ۳۰ هزار استاد بسیجی برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: تمام این نشست‌ها از طریق وبینار به یکدیگر متصل می‌شوند و بخشی از برنامه‌ها در پایتخت به وسیله سخنرانان برجسته پوشش داده می‌شود و سراسر کشور از آنها بهره خواهند برد.

 

یوسف‌وند تصریح کرد: بخشی از این برنامه‌ها سراسری است و در همه نشست‌ها پخش خواهند شد و بخشی دیگر از برنامه‌ها اختصاصی است یعنی هر استان و شهرستان پس از اجرای برنامه سراسری به برنامه مربوط به شهر خود می‌پردازد.

 

وی گفت: در این برنامه‌ها دستاوردهای بسیج ارائه خواهد شد، برنامه‌هایی که بسیج در راستای جهاد تبیین، کارآفرینی، مسائل جهادی و اعتلای حکم‌رانی اجرا کرده است نیز برای ایجاد یک گفتمان ارائه خواهند شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در این برهه زمانی رسالت بسیج اساتید خدمت به جوانان است چون جوانان کشور به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه و فرصت می‌توانند به کشور خدمت کنند و ما به‌عنوان مطالبه‌گران چنین فرصت عظیمی را به مسئولان معرفی می‌کنیم.

 

یوسف‌وند ادامه داد: مخاطبان نیز از ظرفیت فکری برنامه‌های بسیج برای ارائه به مسئولان دولتی در سطوح کشوری، استانی و شهرستانی آگاه خواهند شد. وی خاطرنشان کرد: این گردهمایی‌ بزرگ  با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و رفتار دوگانه دولت‌های غربی با این جنایت مصادف شده است.

 

به گفته یوسف‌وند حکومت‌های غربی به جای اینکه رژیمی را که دست به جنایت و قتل عام علیه زنان و کودکان زده، محکوم کند انگشت اتهام را به سمت گروه حماس که از ملت خود دفاع کرده، نشانه گرفته است.

 

وی بیان کرد: دانشگاهیان در این نشست‌ها تخریب زیرساخت‌های غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم توسط رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

 

یوسف‌وند یادآوری کرد: بیش از یک هزار و ۷۰۰ استاد بسیجی در بسیج اساتید استان کرمانشاه عضويت دارند که بیش از هزار نفر آنها دارای عضویت بسیج فعال هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از