حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

تبیین مکتب شهدا وظیفه همگانی است

تبیین مکتب شهدا وظیفه همگانی است

فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: تبیین مکتب شهدا خود یک وظیفه سنگینی است که هر کدام از ما باید عهده دار آن باشیم و جامعه‌ای که تبیین مکتب شهدا در آن رایج باشد، در عرصه‌های مختلف شکست نمی‌خورد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مسعود دوستی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای فرهنگی در شهرستان پاوه با بیان اینکه نباید نام و یاد شهدا به دست فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: امروز جامعه ما معطر به نام و یاد شهداست و آسایشی که در آن به سر می‌بریم به خاطر مجاهدت‌های آن‌هایی است که از جان خود برای راحتی ما گذشتند.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به اینکه باید در یادواره‌ها مکتب شهدا تبیین شود، گفت: تبیین مکتب شهدا خود یک وظیفه سنگینی است که هر کدام از ما باید عهده‌دار آن باشیم و جامعه‌ای که تبیین مکتب شهدا در آن رایج باشد، در عرصه‌های مختلف شکست نمی‌خورد بلکه پیشروی هم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شهدای والامقام ما با اقتدار در مقابل دشمنان در همه عرصه‌های مبارزه ایستادند و امنیت و آرامش برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورند.

دوستی بیان داشت: در ابتدای انقلاب مردم و دانشجویان، علیه نظام طاغوتی متحد شدند و در این راه از جان و مال و فرزندان خود گذشتند چرا که ایدئولوژی ما مبتنی بر دین مبین اسلام و محور آن کتاب خدا و سنت رسول الله(ص) است.

سعدی فتاحی؛ مدیر آموزش و پرورش پاوه در این مراسم اظهار داشت: بنای آموزش و پرورش بر این است که یادواره‌های شهدا را در مدارس مانند گذشته برگزار کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی آموزش و پرورش به تشریح فعالیت‌های یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی پاوه پرداخت.

در پایان مراسم نیز از خانواده‌های شهدای فرهنگی پاوه تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است شهرستان پاوه ۳۲ شهید فرهنگی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای خبر/v

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از