حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
یاد شهیدان مهم‌ترین اصل ماندگاری نظام است
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سنقر:

یاد شهیدان مهم‌ترین اصل ماندگاری نظام است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان مهم‌ترین اصل برای ماندگاری نظام مقدس اسلامی است.

شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم غزه و لبنان و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و مردم‌کش صهیونیستی، اظهار داشت: هدف  کنگره شهدا، حفظ آثار و زندگی شهدا، ادامه راه شهیدان، آشنایی و تبیین برای نسل امروز است‌.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سنقر و کلیایی، زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان را مهم‌ترین اصل برای ماندگاری نظام مقدس اسلامی دانست و تصریح کرد: برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا، یک حرکت فرهنگی، هنری و ارزشی است، که در جامعه موجب امیدآفرینی و جریان‌سازی می‌شود.

یاری ضمن اشاره به ضربه‌های نظام استکبار بر هویت فرهنگی، عنوان کرد:  دشمن به‌دنبال گرفتن هویت دینی، اسلامی‌ و فرهنگی از جوانان این سرزمین است، لذا برگزاری کنگره شهدا و تبیین رسالت آن‌ها نقشه دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی بیان داشت: باید از همه ظرفیت ارگان‌ها، نهادها، بسیج و آحاد مردم برای حضور و برپایی هرچه باشکوه‌تر کنگره ملی شهدا استفاده کرد و این رویداد را در کانون توجه همگان قرار داد.

وی ابراز داشت: پیش از این قرار بود اجلاسیه کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه به مناسبت سال‌روز سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه برگزار شود که به دلیل مراسم تشییع شهید سرلشکر پاسدار عباس نیل‌فروشان به تعویق افتاد.

یاری در پایان گفت: اولین کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه در سوم آبان‌ماه سال جاری واقع در مجتمع آیه‌ها ،جنب پادگان توحید کرمانشاه ساعت هشت صبح برگزار می‌شود. 

پایان خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از