حالت تاریک

یک‌هزار و ۹۳۳ مدرسه ابتدایی پذیرای دانش‌آموزان کرمانشاهی

یک‌هزار و ۹۳۳ مدرسه ابتدایی پذیرای دانش‌آموزان کرمانشاهی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد یک هزار و ۹۳۳ مدرسه ابتدایی پذیرای دانش آموزان ابتدایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حضور دانش‌آموزان در جشن شکوفه‌ها رسمی هرساله است تا دانش‌آموزان و والدین از نزدیک با محیط مدرسه، کلاس و معلم آشنا شوند و خاطره‌ای فراموش نشدنی از این آغاز زیبا با خود داشته باشند.

 

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد اظهار داشت: سال تحصیلی جدید از فردا برای دانش آموزان کلاس اولی با جشن شکوفه‌ها آغاز می‌شود.

 

مدیرکل آموزش پرورش استان کرمانشاه افزود: جشن شکوفه ها فردا ۲۹ شهریورماه با حضور حدود ۳۱ هزار دانش آموز ابتدایی آغاز می‌شود.

 

محمدی خاطرنشان کرد: از سه ماه قبل در قالب پروژه «مهر» در راستای فراهم کردن همه شرایط و امکانات برای شروع سال تحصیلی جدید با شور و نشاط تلاش کرده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد یک هزار و ۹۳۳ مدرسه ابتدایی پذیرای دانش‌آموزان کلاس اولی است، افزود: این مراسم در مدرسه هییت امنایی امین در آموزش پرورش ناحیه یک برگزار خواهد شد. 

 

محمدی تصریح کرد: والدین به‌ویژه در مدارس بزرگ و پرجمعیت قبل از آغاز سال تحصیلی به همراه فرزند خود به مدرسه بروند تا کودک تمام بخش‌های مدرسه را مشاهده کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود خطاب به خانواده ها بیان داشت:مدرسه و خانواده به مشابه ۲ بال یک پرنده برای موفقیت دانش آموزان باید عمل کنند و اگر مدرسه و خانواده در تربیت و آموزش با هم هماهنگ  نباشند، مطمئنا آن دانش آموز موفق نخواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از