حالت تاریک

۲۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه بررسی شد

۲۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه بررسی شد

جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بررسی ۲۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری برگزار شد.

به‌گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به‌نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز شنبه در سیزدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان کرمانشاه، اظهار کرد: تسریع در روند بررسی و صدور موافقت‌نامه اصولی طرح‌های گردشگری باید در اولویت حوزه سرمایه‌گذاری اداره‌ کل قرار گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: توسعه گردشگری کرمانشاه نیازمند جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و باید در این مسیر همه تلاش خود را برای تسریع در روند پاسخگویی به‌کار بگیریم.

وی افزود: انتظار می‌رود طرح‌هایی که موفق به دریافت موافقت‌نامه اصولی می‌شوند سایر دستگاه‌های اجرایی با نگاه توسعه‌ای و مثبت آن را در اسرع وقت  پاسخ دهند تا پروژه‌ها در مسیر اجرا قرار گیرند.

فرمانی گفت: در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری اداره‌کل ۲۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که می‌توانند پاسخگوی بخشی از نیاز استان باشند.

وی افزود: این طرح‌ها شامل اقامتگاه سنتی، محوطه گردشگری، رستوران سنتی، اقامتگاه بوم‌گردی، محوطه گردشگری، مجتمع پذیرایی بین‌راهی و سفره خانه سنتی هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه این طرح‌ها مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، صحنه، کنگاور، دالاهو و اسلام‌آبادغرب هستند، گفت: این طرح‌ها با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲۸۵ میلیارد تومان برای ۲۳۷ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این جلسه ۱۸ طرح مورد موافقت قرار گرفت، با چهار طرح مخالفت و هفت طرح برای بررسی بیشتر به جلسه بعد موکول شد.

فرمانی در خاتمه اظهار کرد: با توجه به اهمیت مقوله سرمایه‌گذاری و همچنین بررسی و انجام کارهای اداری سرمایه‌گذاران در اسرع وقت و بدون تعلل باید روش‌های بررسی این پرونده دقیق و کارشناسی شده و بدون ابهام باشد تا نیاز به برگزاری جلسات اضافی نباشد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از