پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-20 00:03 - شماره خبر : 9729 0
معراجی‌ها؛

آشنایی بیشتر با شهید ناصر فیلی

شهید ناصر فیلی یکم تیر ماه ۱۳۴۶ در روستای نصرآباد سرآسیاب اسلام‌آبادغرب دیده به جهان گشود. در تاریخ سیزدهم آذر ماه ۱۳۷۵ در منطقه کانی‌شیخ سومار به درجه رفیع شهادت می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ شهید ناصر فیلی یکم تیرماه ۱۳۴۶ در خانواده‌ای مذهبی در روستای نصرآباد سرآسیاب اسلام‌آبادغرب دیده به جهان گشود.

 در سال ۱۳۶۶ دوران دبیرستان را به پایان رساند در همان اوان دوبار در سال‌های ۱۳۶۶ و ۱۳۶۷ به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت در سال ۱۳۶۸ در کنکور سراسری دانشگاه شرکت کرد و در رشته کارشناسی دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی تهران قبول شد دوران دانشگاه را با موفقیت پشت سر گذاشت و بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی شهید چون خدمت مقدس سربازی نرفته بود دفترچه آماده به خدمت دریافت نمود و با درجه ستوان‌دومی در نیروی انتظامی مشغول خدمت شد.

 تا اینکه بعد از ۱۰ ماه خدمت در منطقه سومار و نفت‌شهر در تاریخ سیزدهم آذر ماه ۱۳۷۵ در منطقه کانی‌شیخ سومار هنگام گشت‌زنی با مین برخورد می‌کند و به درجه رفیع شهادت نایل می‌شود.

*کلام شهید:

"من کیستم؟ من باقی‌مانده یک طبیعت بی‌جانم. آیا روح من درآینده‌ی من جای گرفته؟ من همان باقی‌مانده خاکم. 

من کجا هستم؟ آیا در لابه لای کهکشان‌ها یا در آغوش یک سرباز جان‌باخته در سنگر؟ اکنون مشت خاکی در زیر خاک می‌رود.

اکنون روح بی‌پایان بشریت در پرتگاه قرار گرفته و روح من نیز یک قدم تا مرگ فاصله دارد، مرگ چیست؟ و من کیستم. مرگ اثر نفیس و بی‌شائبه است که خالق بشریت به صورت یک پدیده‌ی شگرف به طبیعت گسترانده است.

https://mersadnews.ir/short/VpKqo
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار