پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-28 07:39 - شماره خبر : 10079 0
سرمربی نفت و گاز گچساران:

ورزشگاه کرمانشاه مناسب میزبانی نیست

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: ورزشگاه آزادی کرمانشاه به هیچ عنوان حائز شرایط برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نیست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ داریوش یزدی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری بعد از پایان بازی دو تیم بعثت کرمانشاه و نفت و گاز گچساران در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در کرمانشاه، افزود: وقتی ما این مشکل را با نماینده فدراسیون در میان گذاشتیم بارها از ما عذرخواهی کردند ولی عذرخواهی برای ما فایده‌ای ندارد. 

وی اضافه کرد: ما چندین سال است که لیگ حرفه‌ای را در سطح کشور آغاز کرده‌ایم ولی یا این وجود شرایط و امکانات موجود در این ورزشگاه حتی در حد برگزاری مسابقات استانی نیز نیست. 

سرمربی نفت و گاز گچساران افزود: رختکنی که ما امروز در این ورزشگاه دیدیم به هیچ عنوان نه تنها زیبنده لیگ یک فوتبال نبود بلکه در حد لیگ دسته دو و سه نیز نبود. 

یزدی اضافه کرد: من از فدراسیون فوتبال گله‌مند هستم که چرا ورزشگاه گچساران را که شرایطی مشابه ورزشگاه آزادی کرمانشاه داشت را برای برگزاری مسابقات لیگ تأیید نکرده است؛ تیم ما مجبور است در هر مسابقه ۱۲ ساعت را برای بازی‌های خانگی خود به استان‌های دیگر عزیمت کند به طوری که حتی فرصت ریکاوری نیز نداشته باشند. 

وی تأکید کرد: همین امر موجب ایجاد یک خستگی مضاعف بر بازیکنان تیم شده است که عامل اصلی‌عدم تمرکز بازیکنان در بازی امروز این خستگی بود. 

یزدی افزود: ما روی ضربات اوت و کرنر مشکل داشتیم و خوب عمل نکردیم و هر سه گلی که خوردیم روی پرتاب‌های اوت و کرنر بود، هرچند که داور بازی نیز مقداری به جریان بازی در بعضی از صحنه‌ها کمک کرد. 

سرمربی نفت و گاز گچساران ادامه داد: علاوه بر این مشکلاتی که گریبانگیر این تیم است روی من سرمربی نیز فشار وجود دارد به طوری که روز بازی که باید روی بازی تمرکز فنی داشته باشم به خاطر پاره‌ای مسائل حاشیه‌ای این تمرکز را از دست بدهم. 

وی اظهار کرد: خیلی‌ها معتقدند که من با مدیر برنامه و دلال‌ها کار نمی‌کنم و من همین‌جا اعلام می‌کنم بله با این افراد کار نمی‌کنم، ولی گناه من این است که باید بخاطر این مساله لطمه ببینم و دوستان بخواهند روی این مسئله بر روی من فشاری ایجاد کنند که این فشار در نهایت به تیم رخنه کند. 

یزدی افزود: باشگاه ما هنوز نتوانسته است بازیکنانی را که به خدمت گرفته است علیرغم اینکه هیچ بدهی نیز ندارد به دلیل مشکل پرونده به تیم اضافه کند، چرا بازیکنی که من پنج روز قبل وارد این تیم کردم برایش هنوز کارت بازی صادر نشده است، هنوز بازیکنان زیر ۲۳ سال ما به تیم اضافه نشده‌اند چون مدارکشان ناقص است، مگر می‌شود چون مدارکشان ناقص است ما هیچ اقدامی برای رفع آن نکنیم، مدارک که دست کادر فنی و سرمربی نیست. 

سرمربی نفت و گاز گچساران تأکید کرد: باشگاه باید روی این مساله بیشتر تمرکز کند و شرایطی را بوجود آورد که ما با حداکثر نیرو در این مسابقات حضور داشته باشیم زیرا این امر به حالت نگران کننده‌ای رسیده که ما هم اکنون نمی‌توانیم بازیکنان اصلی خود را به‌کار گیریم. 

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NKa0j
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار