پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-25 11:11 - شماره خبر : 8977 0
جانشین انتظامی استان کرمانشاه:

هیچ مشکل امنیتی در مرز خسروی نداریم

جانشین انتظامی استان کرمانشاه گفت: مجموعه انتظامی استان در همه ساعات به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات به زائران امام حسین (ع) هستند و در این راستا هیچ محدودیت و مشکل امنیتی وجود ندارد.

سردار محمد رستمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با شروع عملیات بزرگ اربعین، مجموعه انتظامی و فراجای استان کرمانشاه از ورودی شهرستان کنگاور تا خروجی پایانه مرزی خسروی به سمت عراق، در حوزه‌های امنیتی، ترافیک و تسهیل عبور و مرور و هم‌چنین در حوزه خدمات انتظامی و صدور گذرنامه با تمام توان در حال ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) هستند.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم و نسبت به سال گذشته با توجه به زیرساخت‌هایی که برای پارکینگ و موکب‌ها ایجاد شده، وضعیت بسیار عالی را شاهد هستیم و هیچ‌گونه مشکل ترافیکی، ایستایی در مرز و تردد زائران را نداریم.

رستمی اذعان کرد: مجموعه انتظامی استان کرمانشاه در همه ساعات به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات به زائران امام حسین (ع) هستند و در این راستا هیچ محدودیتی وجود ندارد.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمار نیروهای انتظامی که در خدمت به زائران اربعین هستند گفت: در محدوده استان کرمانشاه بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان، مشغول فعالیت برای تأمین امنیت زائران و نظارت بر تردد جاده‌ای هستند و این آمار جدا از آمار پرسنل نیروی مرزبانی استان کرمانشاه است که در حال خدمت هستند.

رستمی در رابطه با زمان صدور گذرنامه برای زائران اربعین، بیان کرد: در راستای صدور گذرنامه تمهیدات بسیار خوبی اندیشیده شده است و در حال حاضر صدور گذرنامه در کوتاه‌ترین زمان یعنی طی ۷۲ ساعت صادر شده و به مردم تحویل داده می‌شود.

رستمی در پایان در رابطه با مبارزه با سرقت گفت: در ایام اربعین، نیروهای گشتی انتظامی در سطح استان کرمانشاه  برای مبارزه و جلوگیری از سرقت به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و تعداد افراد معدودی نیز در این راستا دستگیر شده‌اند و در شهرستان قصرشیرین نیز به دلیل اینکه عمده مردم حضور دارند تاکنون هیچ‌گونه سرقتی اعلام نشده است.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VWRp2
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار